Hlavní činnost PK po povodni

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

 INTERNÍ VERZE  [Úvodní stránka]  Organizační část >

Hlavní činnost PK po povodni

Pominou-li příčiny nebezpečí povodně, jsou odvolány jednotlivé stupně povodňové aktivity.

Koordinace poskytování humanitární pomoci, (spací pytle, jídlo, balená voda, léky apod.)

Kontrola a případná koordinace prací na likvidaci povodňových škod a postupné obnovy funkcí veškerých zařízení.

Obnova dopravního systému, funkce veřejného osvětlení, zásobování, kanalizačního systému, dodávky pitné vody a ostatní infrastruktury.

Zajištění vyčerpání zaplavených prostor včetně odstranění bahnitých nánosů (i studny), zajištění posudku hygienika o nezávadnosti zdrojů, případně chemických rozborů.

Zajištění vysoušecí techniky.

Zajištění deratizace a dezinfekce všech povodní dotčených veřejných prostranství.

Koordinace prohlídek jednotlivých objektů za účelem posouzení jejich stavu (statika).

Vyžádají si od vlastníků jednotlivých objektů soupisy povodňových škod jako podklad do souhrnné zprávy a pro zajištění obnovy území po povodni a hrazení případných škod státem.

Zprávu o provedených prohlídkách a soupis škod předkládá povodňová komise města Planá nad Lužnicí povodňové komisi ORP Tábor.

Vzor zprávy je uveden v příloze tohoto povodňového plánu.

Dále učiní opatření, aby byly zajištěny objektivní záznamy o průběhu povodně, o opatřeních na ochranu před povodněmi, o příčině vzniku a rozsahu škod a o dalších okolnostech souvisejících s povodní. Záznamy budou podkladem pro posouzení činnosti provedených opatření a pro návrh oprav, údržby, investic a dalších opatření na ochranu objektů před povodněmi.

V případě, že došlo k zatopení elektrického vedení (plynu, tlakových nádob) smí být provoz obnoven až po provedené revizi těchto zařízení.


Organizační část > Hlavní činnost PK po povodni

   | tisk | nahoru |

stránka cinnost_pk_popo.htm aktualizována: 15.12.2017, publikována: 19.12.2023