<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> INTERNÍ VERZE [Úvodní stránka] Organizační část > Hlavní činnost PK po povodni |
•Pominou-li příčiny nebezpečí povodně, jsou odvolány jednotlivé stupně povodňové aktivity.
•Koordinace poskytování humanitární pomoci, (spací pytle, jídlo, balená voda, léky apod.)
•Kontrola a případná koordinace prací na likvidaci povodňových škod a postupné obnovy funkcí veškerých zařízení.
•Obnova dopravního systému, funkce veřejného osvětlení, zásobování, kanalizačního systému, dodávky pitné vody a ostatní infrastruktury.
•Zajištění vyčerpání zaplavených prostor včetně odstranění bahnitých nánosů (i studny), zajištění posudku hygienika o nezávadnosti zdrojů, případně chemických rozborů.
•Zajištění vysoušecí techniky.
•Zajištění deratizace a dezinfekce všech povodní dotčených veřejných prostranství.
•Koordinace prohlídek jednotlivých objektů za účelem posouzení jejich stavu (statika).
•Vyžádají si od vlastníků jednotlivých objektů soupisy povodňových škod jako podklad do souhrnné zprávy a pro zajištění obnovy území po povodni a hrazení případných škod státem.
•Zprávu o provedených prohlídkách a soupis škod předkládá povodňová komise města Planá nad Lužnicí povodňové komisi ORP Tábor.
•Vzor zprávy je uveden v příloze tohoto povodňového plánu.
•Dále učiní opatření, aby byly zajištěny objektivní záznamy o průběhu povodně, o opatřeních na ochranu před povodněmi, o příčině vzniku a rozsahu škod a o dalších okolnostech souvisejících s povodní. Záznamy budou podkladem pro posouzení činnosti provedených opatření a pro návrh oprav, údržby, investic a dalších opatření na ochranu objektů před povodněmi.
•V případě, že došlo k zatopení elektrického vedení (plynu, tlakových nádob) smí být provoz obnoven až po provedené revizi těchto zařízení.
stránka cinnost_pk_popo.htm aktualizována: 15.12.2017, publikována: 19.12.2023