Pracovník MěÚ Písek – oddělení starosty, pracoviště krizového řízení

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

[Úvodní stránka]  Organizační část > Organizace povodňové ochrany > Povinosti členů PK > Členové povodňové komise >

Pracovník MěÚ Písek – oddělení starosty, pracoviště krizového řízení

organizuje ve spolupráci s MP informování a varování fyzických a právnických osob v ohrožených částech města

zpracovává plán přidělení humanitární pomoci

aktivuje pracoviště PK

udržuje spojení se členy PK a ostatními spolupracujícími orgány

organizuje proviantní zabezpečení PK

podílí se na přípravě a vlastním provádění evakuace, vede přehled o možnostech zabezpečení techniky a materiálu, kterých by bylo možno využít v době povodně a přehled o možnostech nouzového ubytování a zajištění stravování evakuovaných obyvatel (dle zpracovaného havarijního plánu)

vede přehled o osobách, technice a prostředcích Sboru dobrovolných hasičů (dále jen SDH) na území města a ve spolupráci s Územním odborem HZS navrhuje a řeší jejich nasazení při povodni

 


Organizační část > Organizace povodňové ochrany > Povinosti členů PK > Členové povodňové komise > Pracovník MěÚ Písek – oddělení starosty, pracoviště krizového řízení

   | tisk | nahoru |

stránka c_org_opo_povinnosti_krize.htm aktualizována: 04.12.2022, publikována: 22.11.2024